Manglende trådløs dekning eller manglende tilgang til T-We tjenester

Etter installasjon av ny router og dekoder har flere beboere rapportert om manglende trådløs internett-dekning i leiligheten. Andre mangler tilgang til T-We tjenestene (Start Forfra, Ukesarkiv, TV-Arkiv, Filmleie, m.m.) fordi de har dekoderen plassert et annet sted i leiligheten enn der hvor fibersentralen er plassert, og disse tjenestene krever at dekoderen har internett-tilgang.

Canal Digital har lovet å utbedre disse forholdene kostnadsfritt for de som har behov for dette. Den enkelte beboer må selv sende epost eller sms til CD´s kontaktperson, så vil deres montørfirma Tessta, ta kontakt og avtale tidspunkt for å komme og se på løsninger. Dette kan innebære opplegg av nettverkskabel, flytting av router til annet sted i leiligheten, eller utvidelse av det trådløse nettverket.

Benytt en av (evt. begge) følgende meldinger, avhengig av hvilket problem du har:

 

Manglende trådløs dekning i hele leiligheten
Send mail til tom-andre.solli@telenor.com eller sms med følgende beskjed til nr: 986 07 272:
[Navn], [Adresse + leil.nr]: Trenger bistand til å få bedret dekning i husstanden

 

Manglende tilgang til T-We tjenester pga. forskjellig plassering av fibersentral og dekoder
Send mail til tom-andre.solli@telenor.com eller følgende sms til 986 07 272:
[Navn], [Adresse + leil. Nr]: Trenger tilkobling til T-We Box i husstanden

 

NB! Dersom du ennå ikke har fått installert det nye utstyret, enten fordi du ikke har sett varslet i postkassen din eller fordi du ikke var hjemme på varslet tidspunkt, kan du ta kontakt på telefonnummer 922 29 414 for å avtale nytt tidspunkt for installasjon.

Email this to someoneShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this page

Søk

Nyhetsarkiv