Informasjon om manglende kanaler, Tidal og feilaktig fakturering

Enkelte beboere opplever at deler av kanalene deres har ikke lenger er tilgjengelige etter at de har fått byttet dekoder og oppgradert sitt abonnement. Kanalene det gjelder er de 15 valgfrie kanalene som kan velges utover de 36 faste kanalene i grunnpakken. Dette skyldes at deres abonnement har blitt nullstilt ved oppgraderingen. Løsningen er å logge seg inn på Min side og på nytt velge de 15 valgfrie kanalene man ønsker å ha inkludert i sitt programtilbud.

Slik nullstilling av abonnement er også grunnen til at flere melder om at Tidal ikke lenger fungerer. Også her må man logge på Min side og aktivere tjenesten på nytt.

Utover dette er det enkelte beboere som rapporterer å ha fått faktura fra Canal Digital for programkort til sin dekoder. Dette er feil. Både programkort til dekoderen og såkalt CAM-kort / IDTV skal være inkludert i sameiets avtale uten ekstra kostnad. Styret oppfordrer derfor beboere som mottar faktura for disse tjenestene om å bestride kravet overfor Canal Digital.

 

 

 

Email this to someoneShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this page

Søk

Nyhetsarkiv