Om oppringing via Defigo callinganlegg

Beboere som av forskjellige årsaker ikke har installert appen Defigo Plus for betjening av  callinganlegget vil – som tidligere – motta oppringing fra et telefonnummer istedenfor via appen. I den sammenheng kan det være nyttig å notere seg det nye telefonnummeret: 23 50 69 53. Beboere som har installert appen vil også bli oppringt fra dette nummeret, dersom telefonen midlertidig skulle være utenfor wifi- eller 4G-dekning, eller ha mobildata slått av. For å åpne døren ved oppringing fra dette nummeret, benyttes tasten 5 – akkurat som i det gamle systemet.

Beboere som benytter app får opp informasjon om hvilken dør/etasje det ringes fra, mens de som tar imot oppringing via telefonnummer ikke vil få denne informasjonen, da telefonnummeret 23 50 69 53 vil være det samme, uavhengig av hvilken dør det ringes fra. Vi anbefaler derfor alle beboere om å fortrinnsvis benytte app.

Beboere som har spørsmål, eller har behov for å rapportere feil, bes kontakte Defigos kundeservice på support@getdefigo.com eller telefon 22 21 00 20.

 

Email this to someoneShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this page

Søk

Nyhetsarkiv